聽日就返學lu,,
估唔到,,,
3號就考試,
到依家,,
好似過左好耐咁..
今日同呀king佢地傾msn,,
卡卡,,,king變左小king,,,茵變左大茵
唔知做咩,,,冇啦啦叫我做中冰,,
無奈x1000000000000000000000000000000
之後食野,,,,,超yummy
唔知自己考成點呢???
不過算啦,,,帶紙巾返去吧!
聽日小king&大茵下午出去
上堂冇同左上傾傾右上傾傾
淨係可以右傾傾,,,,,,
唉唉,,,,,,,,,,,,,,,,