今日好悶呀,,,
一早,,,,,好凍呀,,,,
返到學校,,,,
死啦,,,唔記得左帶DT,,,,,T^T
好彩二家姐未返學姐
唔係就慘啦,,,
重係等個時見到衰妹超開心的
傾傾傾,,,,,,,傾左都幾耐架~~~
超耐冇傾過計啦~
^^~
-------------------------------------
同之前一樣,,,,,,
我要愛情不雖要登對
不雖得你不需得你允許
兄妹真有趣 不需要分居
忘記輩份再追