今日都ok開心呀
琴日張扣分紙整返好啦,,,
好悶心呀.,,,,,哈哈
冇比佢扣到分,,
不過個老師寫埋12月個d野出黎,,,
因為已經扣左啦,,,,,><"冇得加返,,,,,
今日玩下玩下玩出火,,,,,
我諗king知係咩事,,,,唔講,,,,依家隻手都係痛架,,,,,嗚
算啦,,,,,講返d開心野呀,,,,
我ELA小測有22分哇,,,,,超開心,,,
不過個兩題超唔低呀,,,,,
放學之後去左開班會,,,,,,
好玩架,,,,,講緊聯歡個日有咩做,,,,
之後諗到唱歌,,,,哈哈
講下講下,.,,,佢地話搵D比人傳緊個D人出黎,,,,
點知女班即刻係到叫唔好....唔知做咩,,,
唔通,,,,,,,佢認.,,,,,,哈哈
之後羊話要歌出對細細既愛意,,,
跟住又去左睇個歌唱比賽,,,,
有D人好搞笑呀......YMCA卡卡
不過都有人唱得OK既,,,,,
-------------------------------------完---------------------------
附加歌詞....
最心痛是愛得太遲,,
有些心意不可等某個日子
.........自己打架
|