今日返左學校到步操,,,,
冇啦啦比人罵,,,,,,,唉,,
有冇搞錯呀!!!咁都要話,,,,,,哼哼
不過之後諗住打排球,,,點知.,..
落雨,,,,,,冇得玩
4點幾,,,,,冇雨,,,先排,,,,打左一陣咋~~~~重好想玩呀<~~~xange架
好開心呀,,,,,雖然有d唔開心,,,,
因為玩,,,,比miss lam話,,,
算啦,,,都唔會理佢架啦.....我地又唔係同佢好熟
真係無聊呀..
不過步操都ok好玩既,,,,,最慘係好累!!!!!
最後一日步操,,,,but 希望唔會聽日又整張通告話要再黎,,,,
有d唔想再安唱呀!
---------------------end---------------------
卡卡,,,有d唔同啦!!
|