數下數下有好耐冇打過lu~無奈....
不過今日都幾好玩呀!
一早起身就開電腦,,,玩下玩下都幾好玩呀!
到12點15.我就開始著衫,,,,,點知,,,,門口有人搵我......
小學同學,,,,oh,,,,,不是吧,,,,,突然間黎搵我,,,
重要係我著女童軍衫既時候,,,,,,超樣衰,,,
同佢,,,,,彤彤,,,,,cb一齊返去,,,,,跟住又見到勁多人,,,,,好開心呀><"
女童軍係真好累呀,,,,,,哈哈
放左之後就去左打排球,,,,,好好玩呀
愛上左它!!
講 完