補打返琴日既先,,
琴日星期6,,本身諗住好好咁做返隻豬,,
點知,,唉,,7點幾比我家姐整醒,,
訓下訓下,,9點又比個電話整醒.....
訓唔到,,玩電腦,,,,
同一個人傾msn,,,傾到12點幾,,,
跟住食飯,,,,食完飯又玩電腦..
到左一點幾,,同家姐一齊行街,,,
係新北江見到朱仔,,,
跟住家姐又見到佢d fd,,,,
返到元朗,,,又行左好耐,,
返到屋企....訓覺,,,,,
---------end-----------