成日都冇乜時間打日記哦,,,
今日一定要打返夠先得呀,,,
今日係day6,,
第一堂好輕鬆,,,
鮑sir同我地講下野,,,傾下計,,
跟住又講聽日曾蔭權同梁家傑個個問答會,,
講下講下就一堂啦,,哈.正,,
ERS,,,冇睇到書呀,,,淨係同SALLY,,1號仔傾計,,
傾下,,,MISS NG行過黎,,
我地好奸咁扮野借書,,,
咁就傾左一堂,,,
AD,,兩堂,,,畫個個盲畫,,,畫得好搞笑呀,,
跟住加左D野,,都OK既,,
到左DT,,,真係好Q憎個個曾祥德囉,,,
由我第一堂上DT開始,,你有邊一次係冇啤過我架,,,
好似咩衰野都關我事咁,,
你叫我地熄左個螢幕佢,,我有做到喎,,.
我係想開姐,,,但係我冇開到,,,
你話有人開左個時,,,你做咩啤住我呀,,,
關我咩事呀,,,你眼有問題去睇下醫生啦,,,
LUNCH,,去左水邊食,,,,正,,
數學,,,,無無聊聊,,,,
咁就過左,,冇乜特別...
中史小測,,,,叫做識識地啦,,,
小測完之後,,佢講故仔,,跟住講到一個,,
咩女仔冇啦啦會變男仔.
班人就講啦,..佢唔係女仔,,,咁佢應該冇M架,,,咁佢應該知佢唔係女仔架<~~~大概咁,,
跟住D人答左D好無聊既答案,,,,
放學...整左個香薰啫喱,,,,
返屋企,,一日過左LU,,
今日既日記好長哦,,,
多謝收看,,,卡卡
|