剪髮
今日呀媽叫我去剪頭髮,,
我叫左衰妹同我去,,,
我本身叫佢唔好剪咁短,,,
佢剪到,,,,唉,..雖然唔係好短,,,但我叫佢剪少少咋,,,
我叫佢剪碎d,,,點知真係好碎,,,,,,,
個陰都短左,,,冇咁"鬼",,,
跟住我地去千色,,,
見到李錦恩,,,,,佢都剪左頭髮,,,佢話佢個頭好似米奇,,,
跟住行黎行去....衰妹同我去左嘉城廣場,,,
睇睇下,佢送左條鏈比我,,,thx哦,,,
不過價錢方面,真係有d破費,,,要$50,,,,,.
感到唔好意思,,,,,
跟住返到佢屋企.,,
本身係M記食的,,,不過佢見到好多FD,,,
咁就去左佢屋企啦....
唉,,,早D我睇清楚先走啦,,,
算,,,,,食完,,,佢送左我落去,,,,我陪佢去買A4,,,
跟住佢又送到我去馬路到,,,,,,
今日都係一個唔錯既日子........
希望我個頭聽日唔會搞到你地不安啦,,,
|