琴日我去左上考試前最後一當livesaving,我地考左First Aid試,點知我唔合格(16/25),本來就沒得去最後個個試,但係其他個D唔合格都唔份氣,去同個supervisor講,跟住因為個supervisor好人,佢比我地補考。
今日我返學個時,我好驚我唔合格,驚到露青根。跟住我今日去考,我考左半個鐘,之後get左(22/25),係合格bor!!爆開心lor!!