今日呀...我.YOYO..YING..講幾時電直..跟住有條姣西聽到我地話電..
佢又想同我地電..因為我地好多人都電...死跟風怪...仆街..姣西..臭西..
唉..今日無端端比miss屈.....都唔知做咩事
我唔係好想再講啦.....唔開心呀....8888