今日我好開心..因為今日我去左田徑比賽.
.我係田徑比賽中既..壘球拿到金牌..
我超開心..跟住有人同我用我部手提sd短
訊比唔知邊個人..之後..我地sd得超
happy..我地玩完之後就返屋企lu..
今日我同我一個fd去睇戲..果時有人打比我..
問我係邊到..我咪話我係戲院睇緊戲..叫佢等等
再打比我..睇完之後佢真係打比我..我又話唔得
閒..諗著避開佢啦..點知比佢知道我諗著避開佢..
佢就問我點解要避開佢..我就話冇避開你..
之後就收咗線喇...