好支力丫"
唉.今日本來5返學"不過吾知做咩返左.返遲到.."
諗住返到學校吾上訓導室直接上班房.點知比吳繼武捉返我落去.."
好彩有林仔系我後面.比左部電話佢我又被左1劫了haha"
lunch同曼頭.芭比出去食...食到好飽"放學要趕住走但系要抄書...
好彩芭比幫我抄姐..thx"我愛死你丫..>3<下次你遲到我幫返你抄返啦..
唉.企左5個鐘.好辛苦*可能今日吾夠訓啦.."help me"好想快d放復活假丫.*
P.S.唉.fai同米奇吾見晒d野..吾見刀吾見左喇.
就當破財檔災啦..>''<下次小心d啦..
|