今日無返學.同mm去左大埔食壽司."正"
之後過左沙田行街..夜d佢表姐刀出左黎食野*
我地今日有收獲.我就買左對鞋同件褸.嘻"
p.s to wait for a phone call"
今日雖然好凍.但系我刀有返學.ha"
放學留到5點sin走..fuck*
好凍丫.凍死了.邊度刀吾想去..~
兩個傻婆.."HAHA*