今日去西貢遊船河."我manda.barbei今晨早約埋1齊塔299..
去到我地等齊人就上船.*好彩今日有太陽.吾系就凍死i了!!
我地上到船唱左陣k,就換3落去玩lu.不過我吾識遊水.只系戴住個水泡浮下浮下.*
好抵死."之後我地上左岸玩沙灘波..玩左陣.就上船打牌lu.
羸左幾廿蚊.*haha..之後就出去玩香蕉船..第1次玩.好驚丫..嗌到我死丫.*
不過其實刀幾剌激.可惜我吾識遊水.吾系我1定玩餐飽../.\''
5點到我地就埋野走lu..我地就出左將軍澳打邊爐..
其間有好多笑料..真系好撚好笑..比丫嘉豪激撚死..haha.*
食完就等饅頭條仔車我地走."返好屋企好累..要訓返個夠既.haha* |