今日去TST.買左件樓'VERY BEAUTIFUL'.之後就返去燒野食.*
尼個月燒左5.6次."好厭了*
尋晚通頂燒野食.."直落返學...
搭車個陣刀未眼訓..返到學校就仆街喇..*
系度遊魂.重要有d堂吾訓得..
好很難頂..上堂吹頭個陣個miss以為我鬼上身..
其實好眼訓..放學就過大圍囉野之後返屋企lu..
1定要訓返個夠既..
今日我同雯雯出左沙田睇變鬼.."
睇完得返半條人命>>>
之後就行多陣我地就返去食蠔餅....*
個間d野好很難食丫..*
1定冇下次丫..下次出去食d正既..”
跟住我地坐多陣就走lu..我就去左搵我丫哥'''
同佢地食野...坐到5點sin返屋企∼