唉..輸波啊..燥"
唉..today very unhappy ar...
我真系要諗下我今年d時間囉晒去做左d咩囉.."
我覺得搞到甘好無謂囉.."灰....!
今日6點幾起身返學..之後叫醒barbie起身.."
今日無遲到.haha.."我覺得我比以前好左好多..
食完lunch老馮同我傾計,同我傾左好多野.."
今日好5開心..執到錢刀會5識笑.."
不過放學心情平伏返晒..希望真系得啦..!