今日返學,放左學之後返屋企∼∼∼∼
睇完電視就去左訓覺∼∼∼∼
訓到4點幾就同Vicky出左去銅鑼灣行街。
之後去左食野,多謝Vicky請我食,之後我請番佢食雪條^333^
係銅鑼灣地帶就果時見到表哥。
跟住Vicky送我搭電車,跟住返屋企喇∼∼∼∼∼∼