| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 30 日 星期五  |
除非我沒有動人成份  |
分類: 未分類 |
|
|
| 從金銀島寄來的信 (國) |
| 作曲:方樹梁 主唱:薜凱琪 填詞:遊思行 |
你好嗎 聽到你的聲音我快要哭了
遠方的你生活快樂不快樂
我們的夢記得不記得 海盜船的顏色
我很好 最近的事你可能還不知道
別擔心有夢想的永遠不會老
我在這邊默默的禱告 對人微笑
從不問為何生命那麼多無奈
我只能無條件的相信未來
像一條開往 無限遠的船
才讓我每天每夜每分每秒堅強
我們一直一直還沒到
也許沒有金銀島只有海盜
就在那一個夜晚 月黑風高
沒了你的風光怎看都不好
你的信從哪裡來不重要
說過的話又一次往心裡敲
好想再真真切切抱一抱 聽你心跳
平平凡凡一起到老
從不問為何生命那麼多無奈
我只能無條件的相信未來
像一條開往 無限遠的船
才讓我無怨無悔無憂無慮活著
我們一直一直還沒到
也許沒有金銀島只有海盜
在黑暗容易失散 控制不到
沒了你的風光怎看都不好
你的信從哪裡來不重要
那一邊傳來的愛永垂不朽
好想再真真切切抱一抱
聽你心跳 忘記那什麼金銀島 |
沈晚起左第就後就冇訓返了... 我都唔記得左係到做咩-0-"不過又唔眼訓...*之後去左洗白白...*可能累喇!!*沖左成個鐘-口-"dd皮膚唔令喇...唔制><"沖完我老豆叫我去飲荼~唔知點解我又去...可能好耐冇陪過佢飲茶喇!!*食完野返屋企~*早知打比志賀喇...返左屋企換先333佢先叫我出去...傻既!!*太累喇~唔想出街!!*所以推左佢...*唉*
水果and軒軒:::生日快樂>3<"
哈口合...今日睇左個小說!!*都okkk好睇~不過好好笑...*有時間可以睇~>>>http://www.geocities.com/tw_buffalo3/story/nan.htm |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 45 | »
|