尼幾日學嫁>u<~>
幾日冇打日記了>u<",,,唔記得左尼幾日做左d咩!!*大喲...有日去左陪高妹換2條裙!!*之後去左荃灣拉負離子,,,佢話我個頭太傷(係咁而拉下囉)睇唔出似直左囉~咁又冇左298了!!*今日係平安放...*沈晚訓唔著~係到睇開朗少女,,,睇到5點幾就訓…11點幾開始勁多電話><fuck‥
3點幾欣欣打黎問我去邊!!之後我未話佢話事…叫佢諗好再打比我…因為我實在太眼訓><之後約左船船4點半係石蔭等…但係我4點8先出門口…真係唔好意思><"去到等等等...1直等...都唔知等咩!!之後欣欣先開始開爐...*都算快開到既!!*
之後開始飽...但係又冇碳...佢地係到正d樹枝…諗住扮碳咁用...又得喎@@"之後玩玩下就走去海霸*坐左陣~*返到屋企隻腳腳勁痛痛>︿<"
之後我今日同左菠蘿講~我真係好鐘意佢~@@"我都唔知自己係真or假??

|