今日11點幾起左身...*打比小如諗住問佢幾點去!!*點知佢又話-0-下星期先去...咁未算...又訓唔返~*打比欣欣諗住問佢返唔返大陸...佢去左海洋公園-0-"又諗住叫高妹陪我去正頭髮,,,佢又係咁話要訓返...但又係咁同我傾sms"之後仲話出去飲荼...*問佢去唔去打邊爐佢又話去...後尾先話唔去...係屋企睇電視...睇到6點幾問志賀係唔係去打既!!*佢話係去..咁未叫佢上安蔭1齊去青衣...>u<"佢又肯!!*呵呵*去到等左勁耐位囉...*打打下聽到新聞...嘩...d南韓人幾勁呀>u<"香港應該係第1次~*打到11點幾走喇...嘩..原來+左價...冇人知~*fuck*佢地個個冇$...話行返去...話好快喎...
仆佢個街呀><"計佢12點開始行...返到屋企2點幾><"勁辛苦><"唔會有下次...*
p.s::今日又同她絕交...(又)唔係第1次...但我知尼次係最後1次...對尼段友誼死了心~*但係我第1次為尼後友誼喊...*可能你真係覺得我冇當過你係fd...可能真係...就當係喇~*唔想再提...1段已粉碎的關係~*
朋友仔
最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
|