今日6點9標打黎叫我起身...因為太冷喇...唔肯起><"7點2先起身-0-"去到葵芳仲要等啊琪...去到芳景見到yy1個...咁未同佢1齊返...*去到東涌係的士站到煲左飛煙就飛的走!!* *好彩未過時間姐...>u<"唔屎留堂...呵口可~ yy比我睇佢之前條仔sd比佢既信『識』...勁好笑...*不過聽完佢講之前條仔d野...我覺得佢條仔好好笑囉都...人地都同佢講清楚喇...仲要咁~*之後我地今日係咁正壁報...係咁玩...正到好辛苦><"不過好開心>u<"放學果時yy又留低陪我地係到正>v<"嘩...時間過得好快!!*話咁快就天黑...正到成隻手勁黑...咁未諗住洗手囉...點知死人啊德扮完鬼聲又『識』燈...*搞到我同yy勁叫...好彩yy醒識去開姐...*唔係就2個人係廁所勁叫><"我地走果時係咁講鬼故...講到去地鐵...之後冇喇喇後面有人...我望1望喇...本來冇野...唔知點解望第2眼覺得好恐怖...係咁叫...之後yy又望又叫..最後到啊琪...哈哈..我覺得個2條仔仲驚過我地囉...呵呵...我唔想嫁...但係真係幾嚇...返到葵芳行左陣...又食野...返到屋企又食野...><"死喇...肥死喇><"
|