| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五  |
><"死了  |
分類: 未分類 |
|
|
都唔係好記得沈日做過d咩喇...*只係記得~∼我同yy同啊k果d係咁織頸巾>u<”嘻*好開心呀!!*本來以為沈晚可以織得晒~∼點知-0-”訓左><”我都唔想嫁∼
1訓就訓到今日5點幾∼黎m辛苦得制-0-”唔舒服都醒左!!頂...1起身洗白白∼正埋d野又開始係咁織係咁織..今日lunch同軒軒佢地出左去食∼*
嘻*好耐冇出了!!*返黎果時見到架仔..唔記得左佢今日生日呢∼*同左佢講1句生日快樂!!咁大把/\/\”哈哈∼
放左學本來可以走佢...但係未織完啊東條頸巾∼我講過既野會算數嫁>u<”嘻∼
之後就同佢地去左mk…軒軒叫左佢之前條女出黎!!嘩...佢影相係令∼但係真人就‥‥=0=
行行下我同啊君諗到點玩條女…條女鐘意架仔嫁麻∼啊君就係條女面前錫佢...*哈哈!但係原來佢見唔到-0-”不過啊軒軒講野既反而傷到佢囉∼fuck佢呀!!*1出到黎係咁q左啊軒...*啊君開頭仲以為佢地行緊!!*cheap呀條女∼><”
9點幾到就陪啊君去九龍灣∼比野人...要等佢個fd放工∼(等既期間啊君係咁講食糖d野..佢叫我唔洗驚∼但係都有d驚驚地><”唔知點咁!!*)等完廢事阻住佢地呢..咁就自己走左!
返到黎高妹sd左個mv黎-0-”好樣衰呀><”唔制呀∼ |
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | »
|