沈日7點幾先起身...*起身冇耐收到琪sd黎既sms!!話佢唔返-0-"掛住同佢sd sms~唔記得左要返學~*
自己1個去東涌...等車果時啊君叫我@@"終於有人陪了>u<"之後都唔係好記得發生左d咩-0-"放學要留堂><"因為遲到...仲要作文...時間到了~同啊君行出去等車...*同佢1到行1到傾...之後就去旺角...本來話陪佢個fd買333..點知佢個fd冇出現!!*變左陪我><"行行下見到萍萍..佢係果到返工...*我係果到買左1條裙1條褲...*我比$500佢...佢找左460比我-0-"我開頭以為咁平...咁未同啊君講...佢同左萍萍講-0-"萍萍就叫我比返佢~如果唔係佢要貼$...不過算喇!!*唔係我既就唔係我嫁喇/\/\"返到屋企勁支力...><"又打邊爐-0-"打到10點幾...*,正埋d野就zzzz*
今日7點幾起身...*勁冷勁眼訓!!*起左身洗頭..正埋d野落去喇...發現唔記得左拎『冷』未上返屋企拎囉...*就坐車去葵芳-0-"點知發現又唔記拎手提...*頂呀!!*
去到葵芳唔見琪...我都估到佢係荔景等我...*真係~之後就去到東涌去買m記...>u<"飛的!!*點知都遲左2分鐘...(17分鐘)又要留堂,,,shit∼
我1返到去開始織...但係係lunch前果幾堂我係不停地織完又擦織完又擦‥唔q制呀><"
之後諗諗下...咁搞法下年都未織晒嫁喎...咁只好織我比較識既低針...*織得好快>u<"1得閒就織...會計堂冇上..係廁所...完堂果時個miss入左黎見到我同啊君坐左係到...唉-0-"fuck‥開頭佢個記我野...但係唔知喇~~
返到去聽返yy同啊k講...不只係到做金手指囉@@"西利..*
放左學要留堂...本來話要作500字-0-"好彩啊k問佢可唔可以做自己野姐...*先唔洗作...之後同佢地走...哈哈...幾好笑..之後我同啊琪到左葵芳落車...原來我同啊琪留意到同1條仔..wakakaka...我地勁跟住佢...本來我諗野走過去問佢拎電話嫁...但係轉個頭唔見左-0-"
唉!!!*之後又係到勁織....哈哈...終於織晒喇...*
(軒軒我第1次比左你喇>u<"我未織過+送過比人嫁...)呵呵
|