沈日終於冇遲到喇>u<"嘻** 本來要早會!!*但係好多人冇落未冇落/\/\"個個上到黎話好冷...*呵呵!!*
冇咩人返學好悶><"之後未又係係咁同啊豪,,肥仔果d傾計...先冇咁悶!!*
lunch...趙啊琪冇喇喇去搵下龜姖d野...仆佢個街呀!!*佢竟然字我...成q日話我蝦佢...蝦佢老母呀><"
哈口合,..之後用左蕉好仆街既方法...(都係學佢姐)話比蔡sir知...*嘻=3="
佢唔知係知定點喇...竟然想早退...但係放學又見到佢喎@@"同佢老母...係我背後講我...==+以為我聽唔到...*
放左學又要等埋趙啊琪正埋野先走得!!*頂...*1路係咁同個死人頭sd sms...
等佢覆等到眼訓...*1返到屋企連飯都未食就訓><"訓到第2晨...*
諗住早d起身等小如電話...點知-0-"1路都冇聲氣...*到到5點幾知見佢online-0-"
之後話星期6先去><"不過都好既/\/\"慢慢黎呀麻,,,>u<"
|