睇到彤彤個日記...*諗返起我地以前升中4果時!!差唔多日日都會喊~*而家會覺得好笑!!*但係果時真係好唔捨得~不過人會大...要見識多d野~*我成日諗我可以原學升...我e家係點???哈口合∼1定辛苦死我...*