| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 11 日 星期三  |
| 沒有...* |
分類: 未分類 |
|
|
做人或者 不必要得到最想
如果為快樂設想 就祝福我倆
沈晚返左屋企就同老公傾電電,,,好眼訓~不過唔想cut線!!><"叫佢講故仔哄我訓>u<"嘻*我又知道多左d菠蘿d衰野...真係好撚仆街!!* y我會咁鐘意佢???傾到我啊媽打先麻雀就cut線了..* 今日勁唔想起身-0-"勁辛苦...*起身正埋d野..7點幾就出門口~坐坐下車老公打比我>3<"佢話比肥e嘈醒..我同佢傾到學校門口…我先肯cut線...*2個考試都訓左~><"都唔知有冇得收佢份禮物呢>3<" 返到安蔭得我同佢..之後佢有個fd上左黎...佢就返屋企換3...*就去睇佢踢囉!!*之後唔記得幾時有班石天女黎打排球,,,係咁打中我><"唔知係唔係特登嫁-0-"哈哈...不過佢地個波係咁中我d口水...*呵呵..鬼叫你打到我~哼*之後老公陪我返屋企...行緊果時見到1個傻婆1個傻佬...係咁自言自語!!*好好笑...不過好恐怖!!*
I wish you always love me as much as you do now |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 45 | »
|