| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 4 日 星期三  |
| 分班。 |
分類: 今日之日 |
分班的結果出了
後悔萬分。
我入左option1... 4D
姐係未來三年我要讀: Bio` Clit` Hist`
天啊...我的中史呢T^T
發現我總是做一些令自己後悔的事。
|
| 發表時間:2010-08-04 07:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
chan 於 2010-08-15 09:43 PM 發表:
hist可以學多d英文啊=]
|
|
|
其實hist都幾好... 我本來都想讀hist架,不過只係對中史較有信心 (我都讀中lit!)
|
網主回覆
我都係...明明中史好過hist
我都唔知點解果陣會選hist Posted at 2010-08-05 02:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|