我們終於相見了=33=
今早8:00就到達靖蚊屋企樓下..靖蚊無耐就落左黎..等埋C佳黎坐多1陣就上學去=33=
今天是中一中二綜合活動的大日子...集隊之後就同靖蚊上左禮堂坐..期間同mang0同靖蚊傾計..
傾到好輕奮@@..10:00就放小息了..坐左陣..就集隊..點左名後=33=就自由活動..有比賽睇..
我同粒粒佢地坐係到談天說地...常常有波拋個黎-33-我們在閃避....嚇死我了@@..
11:30就集隊等放學..伍大豪竟然嗌我地執埋垃圾先走得..@@我們扮執垃圾...
之後大家以為都走得..竟然伍大豪听我地持哂袋d野出黎..話有人唔見左銀包-33333-
之後有唔搜...-[]-之後up左陣野就放學了..集隊的時候..見到姐姐望主我@@我向她微笑=V=
她終於見到我的真面目=33=企係玻璃門到等靖蚊..見到姐姐同屎LING@@..(屎LING個陣應該唔知我係邊個)
我跟姐姐說MELTY KISS比炎熱的天氣溶掉了..嗚嗚嗚..T^^T姐姐拎左3粒..屎LING好似拎左兩粒..
我十分感動@@溶左佢地都要..我十分愛你們兩個呢>WWW<
不打了-33-甩皮要出去食飯...再見..=]XDD
|