你以為你自己轉左第2間學校好吧閉-00-
你呢d咁既人去到第2到都會比人排斥=3=
成日話要死..你無唔無聊d!?博人可憐..
有野先黎搵人..去到第2間學校多fd..就當我地死既..
懶係串嘴咁..睇你幾時有再比人打..
同我摺埋加彈開..=33=
鄭重聲明::我無寫明係邊個..唔該d小朋友唔好自認..
今早7點幾就起身了-33-因為今天要上學去..整完野之後就去7仔搵佢地...
去到見到c佳同杜杜..靖蚊同呀豪都未黎=3=之後買早餐食..魚旦加精精..有益健康..
我拎部相機同佢地影相..影到呀豪..卡卡-33-c佳係百佳買左好多薯片...靖蚊拎左熱浪=333=
返到學校見到好多人返左..本來930答車車出發...但等人等到10:00先走...
上到車同c佳..4眼仔..靖蚊坐後排...沿途欣賞屯門...無耐就去到個個茶藝館.-3-
好似大陸哂...(MISS之前同我地講話係去聽人地講介毒..-0-點知原來唔係的)
入到去..聽佢地講茶個D野同聽佢地講點介毒同經歷..之後聽聽下..原來有個人是尼泊爾人的..
睇唔出=33=之後就分組..男孩子同女孩子各人1組..我地聽佢介紹茶同1路傾1路泡茶比我地飲..
我就知佢泡左好多比我地..都幾好飲..之後影左張相就閃返學校..就走人..
同靖蚊..C佳..奶傑去置樂買野食-3-之後同C佳去M記等粒粒-3-等左楚兒好耐佢先黎到...
我地去左食粒粒新出的小粒子-33-楚兒話市中最高個層好多野行..上到去影貼紙相-33-
影左好多令相..呵呵呵-33-之後我地倍C佳買暑期作業..搵左好耐先得1本-33-
同粒粒買鞋-33-行到6點幾就同楚兒送粒粒答車..去左零食X語買MELTY KISS-0-
好正..行返屋企途..粒粒打比我話條鎖匙係我到..返唔到家...我就係車站等佢比條匙佢就走人了..
|