當真正願意愛一個人 要奮不顧身 誰計較 有沒有開過心 誰有錯 錯極也不扣分 曾經我鬆過手 卻又毫無力氣走
我要化做 你眼中星星一顆 讓我再次 回憶當初 是我愛你太多 其實有否一點喜歡我? 才會每天這麼想知你 為何始終不太清楚 其實心裡有沒有我
今日過左富亨搵小紅 係到傾左好多野.. 勁開心的.. 不過佢做左d野出黎 搞到我1定要笑佢 係咩唔講啦... 哈哈*~! 傾傾下打俾ka詠 點知佢話訓緊zz 咁算啦... 點知5分鐘後俾我見到佢 冇晒野好講.. 同小紅傾到5點到 就上左達達屋企 係到傾計 8點幾陪埋佢食野 就去左m記搵個fd 係大元坐左陣就返太和 係下面坐左陣就上左樓梯口 豆豆打黎叫我落樓搵佢 咁就落左去啦 阿忠同進仔都係到 都知咩事嫁 玩到12點幾就返屋企