| loveland : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
遇人不淑~哭!!  |
分類: 未分類 |
真係慘到無論呀>.<
本來我做conter個得好開心..>>
因為跟左個好好人既女仔~佢叫yy
佢真係幾好架~~
不過差唔多12點個陣..
我比lody拉左入去---
我仲以為走得..原來唔係//
係要做我最討厭既野....洗碗
一入到去..我o左咀law
因為我要洗既野..
多到疊起上黎高過我個頭~
可想而知~有幾多呢?
我地仲要係我洗野個陣不停再比野我洗~
唉!個陣個胃又唔聽話...胃痛~
所以就喊左出黎...
都唔明點解呢個世界上會有d咁既人//
希望出糧既時候可以彌補到我心中既痛啦!!
ps..葡撻好好味!!
|
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
一班是非精>>討厭!!  |
分類: 未分類 |
討厭的一群>>是非精~~!!
老早聽閒N8是是非之地~
不應多說~不應多問...
只準做..做和做...
返工幾天!!我們4個都緊遵原則>
得到的是反效果..//
$17..一小時!
原來並不是每一位都是這價錢~
比我們小的..大罵我們--
由其是peony##
我很想打他吧>>
是一個超賤的女子~
lody也是..>>
朋友們..請放二萬個心吧!!
我會把他們打得落花留水.>>
打小人開始了! |
|
|
|