係呀..係歌唱比賽..
仲有環保fashion show...
我地整左咁耐既野..>>出場lu
一出黎..係呀..全場大叫!
好開心..自己既作品得到認同...
當然係興奮la..>
係呀..我係MC..又係我呀!!
我做得好唔好?
唔使問la下ma..
一定係好到+0一la~~!!
係呀..我係歌唱比賽既參賽者呀/.
做咩呀..唔得咩?
攞第3呀...係咪勁先..?
(係呀..呀靖..你好叻呀..我鍚哂你呀!妹妹妹妹)
有條粉人話我唱歌唔得wor!
你話我攞左獎你跳落樓架!
聽日頭條見唔到你...
你死呀>.<
|