| loveland : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
我唔鐘意咁  |
分類: 未分類 |
我係一個咩人呢...?
之前..我已經表過一論偉論架喇..>
我係一個開心既人..
最唔鐘意就係人地係咁不停咁講d唔開心既野!
對住你地..有時真係唔知點算好..//
呀麗-->佢不嬲唔開心都唔出聲,..
同龍鬧交..問佢點解會咁..
為咩鬧交..梗係要問九百幾次先講一句既....
呀邱-->佢成日都為左龍同麗既事
幫呀麗發脾氣..>有時又傻傻地咁...
食野鬼死咁慢wor..!出親街又遲到..
唔開心個陣又唔使人地去氹佢個wor..
自己坐埋一邊自閉..>叫佢都唔應個wor..
周妙-->好鬼死蠢架..講極都唔明...
叫佢唔好同人講la.>點知~
佢轉倨頭就同當時人講..
想去個到..>之後我地唔去
問佢係咪唔開心..>佢又話唔係
一睇都知係la!
呀雞-->首先~我係刻意擺你係最後既..
因為..最多問題係你~!
點解每一件事..都要計較~
明知你一早唔會出黎食早餐..
所以冇叫你..>你又講d難聽既說話..
話我地好唔叫你去食早餐..
同一樣野..我講左兩三次.>
我唔知你有冇聽到la.....>但係轉個頭
你話我冇講到...
我都唔知點同你講la~!
我大聲喝你..係講我惡..
咁當你大聲講野既時候呢?
你覺得我惡..
只係因為我從來都唔會好大聲咁話你地law..
成日又話自己錯哂..>
又話得啦得啦..我冇人理..咁樣...>
你講個陣好似冇咩野咁.
你知唔知聽個個有幾難受呀??
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
呀靖與經濟大決戰  |
分類: 未分類 |
尋日我同呢個數學大決戰...元氣大傷...
真係估唔到~今日又要同經濟呢個大魔頭決戰..
唉!冇咩既..又係死者ma..
前一晚..~好彩都有溫過下書...
考試個陣..只係對個d圖流汗.>>
其他要背既..好彩都有背過.>
所以有抵抗力~都未至於死都渣都冇得剩既..>
考完之後..冇野做..未又係去左佢屋企law
今日我地係睇碟呀!
租左呢個<偏偏喜歡你>黎睇..
好好睇呀!文根英佢本來真係唔識跳舞架..
不過當佢比賽個陣..跳得超好睇wor!
今日,..我超唔鐘意佢呀婆wor..
係超唔鐘意呀>.<
唔知點解去佢屋企..已經去到超悶喇! |
|
|
|