今日..我都係唔使返學~!
因為.>>我都係唔使考試..
一早.>~我就好似平時返學咁.
去左周妙到~..都冇野做...
之後就出左去--食早餐(吉吉家呀好味!!)
今日約左麗子同龍一齊去睇戲~
係我唔想睇既---凶兆///
一入到去~好驚呀!!
有d地方突然間;;BOM一聲///...>>
嚇親我地呀.
唉!~真係死都比佢嚇返生呀>.<
睇完之後...我地就打比呀邱..
叫佢出黎la~
等佢出黎個陣..我地去行街街^^
行到yes station個陣,大家就坐低..
玩下電腦咁law~
不過玩玩下..>>麗子唔見左呀..嚇死我地..
咁呀邱又黎左喇~
我地就問龍..麗去左邊啦~
丫!點知佢剩係話:<點知佢呀!>
之後我地冇理到佢...
我就同左呀邱一齊去搵死喇~
搵左好耐都搵唔到>.<
就返去..睇下佢有冇返到去~!!~點知....冇
咁我見到周妙仲係到打機...就火啦!
之後我同周妙講..麗子唔見左~我地去搵佢..
呀邱再去問多次龍..麗去左邊..
佢既態度同說話都係一樣..~
唯一唔同既係..佢身邊多左一班fd..同佢一齊打緊機law
之後我就超火...火到好大力咁<訂>野..
又見到佢o個個討厭既眼神,,,
我就出症去搵呀麗...
唉~!搵到...仲見到龍係下面啤左一野就走左喇~
之後我地都冇理到佢.
就去左食野喇^^
再行下..好快就5點喇~
返屋企lu~~
唔知點解..平時對住d自己唔多熟既人..
即使係好嬲..都可以控制到自己既情緒..>>
今日~有d失常咁火..>>.<<
可能係因為見到佢一d都唔理會麗子既生死..
好似一d都唔緊張佢會有d咩意外咁...~
所以..~其實我好想殺左佢架~
之前~我就好似神咁..///
不停咁講一d好理性既說話
意途去平息呀邱同龍既誤會//
今日連我都開始忍唔到喇!~
都唔知幾時到呀麗忍唔到..>>>..
開始懷疑自己...有冇做錯野喇~!
麗子......我到底有冇做錯呀??
|