一早...我就去左佢屋企lu~
今日過得好開心!!
我今日去佢到既原因係整蛋糕,,
冇幾耐...呀雞同呀麗就黎左喇!
我地本來想整先架~
不過我地都唔知整左d咩出黎..>>
所以就等呀邱黎救我地law~!!
呀邱黎左之後我地就不停咁整喇!
哇!搞左好耐..>>
我地一手一腳整出黎既藍莓cheers cake面世喇!

哇!!好好味呀(自己親手整既..幾唔好食都話好食啦)
之後我地就陪周妙去剪頭髮..>>
都唔知點解佢成日都剪頭髮架??
事但la....
之後我同呀邱就去左行街..
佢買左一件3比佢呀媽...
7點幾個陣...>><<我就走左喇!
唉!!佢又出街喇!

|