| loveland : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
學校  |
分類: 未分類 |
今日都冇咩野做呀..~
晨早8點幾就起左身..>
因為約左ms yip一齊去飲茶..
不過~有人遲到law~唉!
之後我地就食左呀ms yip二百幾蚊!
之後~我地4個咪又係返學校做野law..
真係做都做死喇!
不過我地3個人幫ms YIP做都做到死左
咁呀ms yip 一個就一定死左廿世喇!
做左3點幾到la~
我地就去左buy魚蛋粉比ms yip食喇!哈哈~
之後咪又係係咁做野law~
做到8點幾先走呀...>>
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
石澳之行  |
分類: 未分類 |
有冇係香港見過一個水清沙幼.
椰林樹影既沙灘丫//
石澳......絕對係好既推介!
大家只要搭地鐵到筲箕灣站..
到附近一架寫住去石澳既小巴..
到總站..全程只需一個鐘...
依.....唔好以為一個鐘好似好耐呀!
只要你去到個到...你就會覺得係值架喇!
個到有好靚既設施..
有一d一d都唔污漕既bbq爐..
有一d好平既士多...
係個到..你可以一d野都唔買.
就可以去個到bbq..>
我去個日雖然係27度..
不過海風吹埋黎..一d都唔熱..
而且有d涼天呀.>>>
係咪好正先...
我仲未講完呀~
個到既環境好靚..
將會係攝影者既頭號愛好地..
想影相既人記住帶相機喇!
下次有好野就再益大家la
哈哈 |
|
|
|