哇!開心呀..
今朝一早..佢就話好想飲茶..
咁2個人就傻傻地咁去左飲茶喇...
我地食左6碟野.....70幾..ok貴la
之後我地就去左睇戲..
睇個套岩岩上影既<至尊無賴>
都幾好笑...不過好無聊law
有一道..話鄭中基同肥仔聰係網吧唱歌...
係咁係到唱..死la d青春痘死la d青春痘..
笑到我死呀....
睇完戲就去佢屋企....又過左一日喇
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=1303502
呢個係dl青春痘隻歌呀^^ |