同佢一齊.....好辛苦,拍拖你因為左d咩丫....係開心既!
我同佢一齊都唔開心..佢一味就話佢係我既出氣袋~
有脾氣就搵佢發~又講到自己好委屈咁...ok law.我錯哂law!!
我要分手!!
Hey!咪咁la..咁~拍拖呀.唔係所有事都咁開心架ma!
梗有d唔開心既,你淨係諗唔開心野.又唔諗下d開心野?
你梗係唔開心la.咩都開心既冇鬧交既~你電視先有架!
我地一齊,只係不停鬧交架者,你知唔知,鬧交有時真你好辛苦架!
我知..但係~咁.唔代表分手係好事wor!
你呀..知唔知,我頭先問佢係咪嬲個陣呀,佢同我講:
<你嬲者,你嬲我寸你丫ma!我邊到夠膽嬲你呀!
嬲咁又點者,你都唔會做d咩架la!>咁我問佢點啦.
佢諗左一陣,之後同我講:<我返去上堂.>咁wor..你話激氣唔激氣....
我知,佢係有d唔岩架喇!不過你都有d唔岩者...學呀麗咁話.
你都有d唔岩!..你咪忍下lo..你又係既.死都唔應低威,
硬係要咁~我就知係者~佢唔知丫ma~信我...忍一時風平浪靜!
冷靜?你叫我點冷靜呀,尋日呀.佢都話有衝動想同我講分手la..
點解我唔得丫?
你都識講啦!佢想..即係冇講到la.而且呀..你記唔記得佢講過.
話唔捨得你,所以唔講..之後仲氹返你天!..你唔好話明明就你佢唔岩呀!
係你唔岩~但係佢都氹返你>咪咁la~
咩wor.咁呀氹女仔.你男朋友做架ma.唔通要我呢個做女朋友既氹返佢咩?
你呢d咪叫唔岩law!
你都唔知呀!佢有時講d野,真係難聽架!!
同樣道理,你有時都好野蠻丫!又難頂...beer咩呀?我講你d脾氣呀!
咁...我都係有時者!
咁...佢都係有時者!
即係呢..我就要同佢分手la!
你會後悔架,你夠膽講呀朗好過佢?
唔係!
咁咪係law!佢又好過呀朗,對你好la,錫你la,縱你la,你講咩佢都聽你話la~
佢仲d咩唔好丫.你講!
有架,佢有時d脾氣差到呢死咁.有時佢又會不可理喻.
佢又會掛住打機唔理我.佢又會同第二d女仔玩.搞到唔記得我,
佢又會笑我,又會寸我,又會用死黎威脅我...仲有..丫.總之就好多la
你又話!<你有一百樣缺點都喜歡我>
咁..佢有時真係好...咩ma..~
你都係呀!

最後~我用笑容攻勢.解決左呢一個問題...//(聰明呢!)
不過...>>好快...我地又再出現問題!
故事內容係咁:
8:00p.m
<你係到做緊咩呀?>呀靖如常咁問周妙:
<都冇咩丫!都係o係張床到同你講電話law.你呢>一個如常既答案:
<等一陣>周妙話:
呀靖耐心等候...聽到一陣嘈吵~冇估錯既.應該係佢呀爸話緊佢!
<得la得la...喂!>周妙用粗既聲線喝住.然後轉用一種溫柔既聲線同呀靖講野!
<做咩呀?>呀靖問:
<冇呀...老豆law..明明唔係我煮飯..又係咁係到問我.鬧我wor!>周妙勞氣咁講!
呀靖見佢咁..都廢事嘈佢..>>>
咁樣換黎一陣沈默>.........
<不如..係一陣8點半叫我丫!>首先發言既係周妙!
<點解呀?>呀靖有d好奇!
<哦!我想早d落去打波..唔想留係到>周妙講:
<下...咁咪冇得傾電話law>呀靖明顯有d失落..
<下~咁我唔去lo>周妙講:
呀靖見佢咁想落去....就叫佢落去...爭持作一陣...
佢地決定將時間推後三個字
|