| loveland : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2006 年 3 月 4 日 星期六  |
星期六  |
分類: 未分類 |
一個平凡而普通既星期六∼
一早~Mummy就叫左我去食早餐///
食完早餐之後..>>我呀媽話buy個袋比我.>>
so,,我地就去左新都會~
最後就buy左個sunbrela既袋比我喇!
都幾貴呀!不過...我覺得好好呀.>>
用左新袋用之後~我就好趕咁走左buy野!
哇!好慘呀~我走左幾次...好攰呀~
去到青衣!!我就煮早餐比佢同埋佢d細佬妹食!
佢地都話好好食呀(好開心^^)
我地又睇左一套戲....都幾好睇呀!
之後~我就去左MK返cs...
可能係我地遲左去..///
所以當我地去到個陣已經冇哂位喇>0<
跟坐個到個d人就開左一間課室比我地坐..
好得意呀!!!!
今日成都好開心呀~
|
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
好耐都冇打過日記喇  |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過日記喇!
對上一次打既日記時間已經係一個月既事喇!
原因都係好簡單~我屋企部電腦死左..>>>
都好唔開心架~咁玲都冇打到日記..>><<
不過~你地依家睇到我日記,...
唔代表我屋企部電腦好番______
因為~我依家係學校既library呀!
大家係咪好想知道我呢排做過d咩呢?
哈哈~咁我就好概括咁講下la~
1) 我同男朋友,呀麗,龍頭,呀邱,張蘊
一齊度過左一個好開心既情人節~
係呢個情人節我凌晨5點就起左身~
無他~因為我要親手整朱古力比佢地食!!
返到學校~我d朱古力好快就冇哂喇~
到左夜晚~我地去左唱k食飯同睇戲
我地去睇tough~都幾好睇!
今年仲收到花天呀~
呀邱佢整左個cake比我地食...哇!好味!
2) 我同男朋友一齊左已經4個月喇!
今個月...我地好簡單咁過..///
我整左個cake比佢食!
3) 我同周妙一齊去左睇犀照
哇!好好睇呀!
4) 今個月同男朋友鬧左好多次交
我好唔開心呀,>>
不過~我地都係好番丫!
5) 大件事喇!呀柔同呀ray一齊左呀!
6) bobo係2月23日生日happy birthday!
7) 呀甘同呀龍........
8) 呀雞~佢好似成日都唔開心咁....
點好呢??
完成喇!得閒再打la~bye bye |
|
|
|