哇!哇!哇!哇!有大事宣佈!
今日係本小姐同男友一齊左三個月既大日子!
我地到依家都係如膠似漆,打風都打唔甩!
相信係未來既日子都係好開心咁度過4月5月.......既!
哈哈!本小姐係開心既同時..
先要為某好友祝福一番>>>>>>
dearest 某好友:
生老病死乃係人之常情!
千萬唔好因為依件事而唔開心咁多日呀!
知冇?如果你真係好唔開心既!
我時間多的是~只要係你開到聲//////
上刀山,落油鍋>>>呀靖我都在所不辭架!!!!
from:好友呀靖
<<<<<<<<<< 開始喇 >>>>>>>>>
今朝一早~我又遲左起身喇!
唉!都唔知依排搞d咩>>成日都好遲先起身!!
不過...都好既~
因為我又可以使出我既絕技---->5分鐘沖涼法!
哈哈!係我先識架!你地...唉!資質差呀!哈哈!
之後周妙突然話約我係萬寧等wor~
好la~不過出門口個陣>>同呀媽細佬嘈左幾句!
哇!陳振杰越大越討厭呀>>>好煩呀!!
我冇理到<<<不顧一切衝出去!搵周妙......
我見到喇!就係遠處.....oh~佢就係我前面喇!
我好想係呢一到攬實佢大喊一場!
不過呀靖始終都係呀靖...唔可以咁做架!好!
最後我係冇咁做到既!
之後因為今日係我地兩個3個月~
所以佢就買左樣野比我...
雖然一D都唔特別~但係甜到入心呀
!!
你地知唔知係咩呀!係--->芒果呀!
知唔知呀~我上堂個陣放左係櫃到!哇!香到爆呀~
連AMY個位都聞到~係勁唔係先!
之後~LUNCH個陣~我要返屋企攞錢...呀麗陪我..
呀雞就同周妙一齊食野!!
我同呀麗用左音速黎來會>>>係1點搭5就已經坐左係到食野LU!
哇!今餐食到勁飽WOR////之後我地行下行下~
就見到龍頭佢地....咁就一齊返左學喇!!哈哈!
返左學一陣~周妙佢地先返..
不過~一返黎就叫我陪佢去廁所喇!
咁好la>>>我就陪佢la~
去到個陣---->佢又話唔去喇!唉!比佢玩死左喇!
咁之後~驚喜黎喇
~!
我一打開個書包~哇!............!
係.......係.........joey live show 演唱會vcd呀
!
oh~ my god...>>>>我差dd就尖叫喇!
真係多謝哂男朋友呀! l love you!!!

我今晚會攬住佢訓架喇!!放心la~
之後放左學!我地要去荃灣聽d唔知咩!
但係又要wait埋呀邱~咁咪周圍hae law!!
好唔容易~我地捱到6點~好野!出發......
到達目的地......同d呀sir傾左d細節~
唱左1次隻歌之後>>>好快就走左喇!(7點幾)
之後~我同周妙就去左荃灣食野!
食完之後....我地做左一個創舉---->行返葵芳!
係咪勁先!我地行左粒幾鐘呀!攰死男朋友lu
心痛死我喇!
不過~就日真係過得好開心!多謝你呀男朋友!
 |