今年..呀靖15歲..大個女~終於有得係呢個大節日出去玩!
可惜~玩得一d都唔盡興...因為我呀媽竟然同我講:
叫我12:30返到屋企wor...哇!你話佢係咪傻傻地先!
有咩理由係咁樣既節日...佢唔比我玩耐d丫!
人地個個呀爸呀媽都比架la...佢仲話佢好開通wor///哼!

唔講佢呀..一講佢就火喇!
夜晚9點幾--->我同佢地約好左係yes stations.
個陣我已經食到勁飽...因為食左pizzie呀!
咁我地就係到行下呀..傾下計咁...之後我地又悶悶地
咁就約多d人出黎law...約左呀西同呀發...
個死人呀發..佢冇黎到.放我地飛機....勁衰wor
之後我地就行左去到數...點知龍突然call我地..
話佢帶埋d人黎緊wor...就係咁..我地就一共有14個人一齊倒數喇!
之後有人提意去青衣海旁玩...咁好la..就一齊去la
去到個陣..我地先知呀才黎君個d係到wor..
咁我地就一齊玩law..我地係到飲酒..
不過呀靖好乖呀~聽男朋友話...飲左1支多d者!
不過我都唔醉既...一d都唔醉wor!
但係呀邱呀才個d就越飲越多>>>醉哂law(佢地話冇醉)
咁呀算la...到左2點幾到la..我本來都諗住返屋企架!
不過一諗到早返屋企又係比人話..遲返屋企都係比人話~
咁我就決定左唔返屋企law~
我地送左呀雞返屋企之後...我地又再飲酒...我都係飲左小小者(哈哈)
我地玩到6點到la...我同呀麗都想返屋..但係呀邱就話唔返!
我地都擔心佢會出事!所以大家都唔敢返去~
咁今日唯有就係周妙屋企訓!
訓到11點到la~我呀媽就打左電話黎佢屋企..睇下我係咪到la~
好彩我地冇聽到者!哈哈~(其實係笑唔出laW)
之後我同呀麗就返左屋企喇!返到屋企..///佢地都唔係到LAW!
我呀媽又寫埋d好難聽既野係到...男朋友個電話又一直唔通wor~
唉!我好想離家出走呀~但係又驚走左之後會好似呀儀咁~
有冇人救我呀?
講樣野比係地聽丫..我呀今日係到扮型咁跳欄杆wor..
點知...哈哈...菸左好大塊呀!
Dearest:某人
唔該清醒小小la..唔好再沈倫係自己既黑暗裹面law
Dearest:呀媽
我仲以為你真係好明我...估唔到你都係虛有其表law
我都唔明~我平時乖到咁.係怕我會做出d咩事出黎者!
除夕...玩通宵..好平常者....
Dearest:男朋友
人地最需要你個陣..係就偏偏唔係人地身邊...
我由2點幾..搵到你4點幾.....衰人! |