loveland~愛的聖地....by呀靖

2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


今天哭個夠 感動 分類: 未分類

今日∼

做左一件...我最唔想做同我最唔想見到既野

我喊..........佢都有喊..........

-------- 喊 -------

係∼為一個...同我地根本唔相關既人∼

因為(佢)>>>>>>>>>>>>>>>我地各自為對方喊

因為(佢)...............我對佢起左一堆又一堆既誤會

依家∼我可以做到d咩呢?       又喊?

為左(佢)值得咩?

唔係為左(佢)/////

喊..................又能夠點呢?

我唔知我依家究竟可以做到d咩∼

你可以答到我嗎?

我依家可以做到既只係得喊?

咁∼.....我係咪好冇用呀?

呀麗叫我要堅強一d...

但係係依個時候>>我...又可以點樣堅強呀?

ps:朗&Ray....

我唔鐘意你地咁話我∼你地可唔可以比我自己諗下我係家既野∼

我相信好快會有結果....等我既答案..好嗎?




2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


AB君の<野蠻篇> 分類: 未分類

A:我發覺你真係好好好好野蠻呀∼

B:係呀∼我係呀...吹咩!你唔抵得呀?你羨慕?唔係..係妒忌至岩!

A:我妒忌∼哼!我有咩好妒忌呀?

B:妒忌我有得野蠻你冇law∼仲有妒忌我有人鍚你冇law...

A:係咩...

B:哈!哈!我說中了∼

A:哼!你笑我呀?我諗你應該笑下自己law∼

B:笑我自己?有咩咁好笑呀?

A:你覺得你野蠻係好事咩∼?

B:下有咩問題呀?我唔覺得有D咩問題wor?

A:你估你個D脾氣∼係人都頂得順架?係我咁好先頂得你順架咋!

B:.......咁..佢...

A:∼唔代表D咩個wor!

B:咁...點算呀?

A:點算?有得你揀咩?一係你就改...一係你就走...

B:走?走去邊呀?

A:冇呀!!講下者∼咁你想點丫!

B:嘜...我真係好野蠻咩?

A:係架!

B:咁∼我係咪好煩呀?

A:唔知呢?

B:做咩答唔知呀?

A:唔知呢?

B:你可唔可以唔好答唔知呀∼

A:冇呀..學你者∼!?

B:嘜我成日都答唔知架?

A:係架!咁你以後都唔好再講喇!

B:好丫...我會盡量唔講架喇∼!哈!哈!

A:知就好la...希望...你每一日都過得開開心心la∼

B:好la∼我都希望我會開心la...!?



« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 115 | »


暱稱: 呀靖
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2007-03-12
考試中
又有機會了
Yo MAN
又哭又笑
» 日誌分類
全部 (230)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
angelababy
Debby!!淇
janiceMan
ka_bo~嘉寶
Lions College-->討...
Mandy>.<
YauMAN~邱
∼曉婷∼
祖兒~joey
假高佬>>諾
琅~long
陳_軒軒~hin
傻a米
» 日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 61
今日人氣: 49
累積人氣: 5199
» 站內搜索
RSS Feed