情侶∼係咪真係要日日鬧交...先至叫做情侶呢?
我地日日都你嬲下我,我嬲下你..
咁樣∼又叫做咩呢? 有時見到你做既野..我好唔鐘意...
但係....我可以點呀?
話得多..你又話我煩喇!我唔呷醋...你又話我唔夠愛你∼
請問我可以做得d咩呀?
你成日都話你好愛我...sorry∼我真係睇唔出law!
都是我的錯,愛上你..是我做得最錯的事
讓你愛上我∼亦是我整輩子最最最最錯的事!
....知道嗎?我們之間缺少了一樣我都不知的感覺∼
事實上..我沒有懷疑過你是否愛我,
因為我知道你是真的愛我的....
我呢?我真是喜歡你的..但卻總是害怕你會傷害我,
一想到這裡.我又一期然退後∼
這是你錯,還是我錯呢?我.....不知道?