大家一齊計下我有幾多分開心!
一早起身就聽到周妙把聲喇(呢個值20分)
之後我地去see呀邱打波(呢個係10分)
不過聽完張蘊講個d野...好唔開心呀(扣5分)
不過周妙叫我諗住joey..我就開心左dd(+5分)
呀邱打個場波嬴左...替妎}心(+5分)
我地一齊去左食野...又聽到張蘊講個野(扣10分)
周妙buy左支珍寶珠比我..開心返(+15分)
張蘊走左...(+5分)
不過呀邱唔係好想...替佢開心..(收返5分)
之後我地一齊行商場...(+3分)
我同呀雞要去太子返學(+2分)
胃痛(扣20分)
周妙幫我用9秒9去BUY水(+100分)
返完學..我地一齊去行街...(+20分)
buy左大菜糕∼(+10分)
之後周妙陪我行街同食飯...(+20分)
見到芷君(+5分)
期待已久既joey演唱會...(+50分)
入到紅館見到個台(+40分)
見到joey出場(+60分)
joey開口唱歌(+70分)
joey跳舞(+50分)
joey爆玻璃(+60分)
joey請左張信哲做嘉賓(+20分)
joey請左何韻詩做嘉賓(+50分)
joey唱左好多好多好好聽既歌(+80分)
個個都識唱佢d歌..幫佢開心(+60分)
joey d衫好靚..(+40分)
joey演唱會好好睇(+100分)
joey演唱會完結了..失落(扣20分)
周妙打比我...(+50分)
返到屋企..同周妙傾計.(+40分)
同佢傾電話(+40分)
4:00鐘訓(+20分)
回味joey演唱會既情節(+30分)
成日都好開心(+50分)
|