哈哈!你咪好小見我用哈哈笑圖案呢?(我都好小見呀)
咁表示到d咩呢?咪就係我真係好開心law!!
今日一早就要返art...
不過miss yip咪返∼
所以我地就去see下樸社啦啦隊先law
哇!一入到去..成班人坐哂係到..
咩都唔做wor..d大哥哥大姐姐又叫佢地唔聽
咁我咪試下叫佢地靜d law∼
一開始呢!我同佢地係到鬥串!
不過唔得!(佢地班f1仔真係好q串咀呀)
所以我用懐柔政策,最後搞掂左(突然間覺得自己好勁天)
之後我地返去ART ROOM,
miss yip叫我地做埋上次d野..
又叫我地諗埋稿先走...
咁好la∼諗諗諗諗∼
哇!諗到wor..(係咪勁先)
咁我又約左周妙..咁好快就走左喇!
我同周妙一齊返屋企食野..
不過佢唔食..算law...佢餓佢事!
之後我又好眼訓wor..
咁就係佢膊頭到訓(都幾舒服架)
咁3:00到我地出左去la..
大家都知我星期六係幾忙架la(大忙人呀)
我要去太子返學!
咁就約呀麗呀雞3:15係MTR等..
不過佢地遲到..(請你地唔好再遲到!時間太實貴了)
之後我地一齊去左太子...
係cs到..我同呀雞講左好多野...
我喊...不過我又好堅强咁唔喊喇!哈哈
咁放學個陣佢地係下面等
之後我地又去左行街(拖手仔..好warm 呀)
行行下..突然see到bobo同amy wor(好有緣呀)
不過好快我地就要返去喇!
唔緊要la..周妙送我返去..
我同佢係後梯傾計∼成個幾鍾呀..
不過d時間過得好快(真係好快..)
好開心呀..不過佢d病傳左比我(想打呀佢)
由今日開始..每一日都要好開心∼
要珍惜同你地每一個度過我每一分...每一秒
我愛你們! |