今日係第二日既sprots day∼
其實今日仲攰過尋日呀...做多過睇//
真係得閒死唔得病呀∼!
一開波..就要清哂尋日d手尾,又出又入咁去頒獎∼
仲要曬到爆wor....真係激死呀..!
到左晏晝.因為禮社爭人未到.所以我就出去搵人...
一出到去就見到周妙一路行一路喊..(嚇死我呀!)
我其實從來都未見過佢咁架....所以見到佢咁真係好不知所惜架
不過最後都冇咩事∼所以我又好放心咁去繼續忙我d野喇!!
之後既closing我又企足成個鐘...真係想死呀!
係攰死law.....>.<
不過有苦亦有甜----我地4點幾個陣去左唱k∼
哇!知唔知呀差唔多成半間neway都係獅子會既人...
所以我地就成日周圍走∼
哇!哇!哇!哇!有大事宣佈呀!原來美人beauty so唱歌好好聽架...
你地知唔知佢唱左d咩歌丫?我唔講你地又點會知丫!哈哈
佢唱應昌佑既<是我不好>估唔到真係幾好聽架....係咪估都估唔到呢!
咁唱到咁上下...我地就要走喇!咁龍嘉雋佢地又話去公園玩the KIND
咁我同周妙咪一齊去玩law^.^都好幾玩丫!
之後我比呀媽鬧..so我就走law....
不過我今日好開心呀..??//////666
|