今日係星期六......本來係一個好開心既日子!
不過....等左咁耐!我地最唔願意見到既三萬....始終都係出現左!
一朝早.....我唔洗補課呀!不過一樣咁早出去!
因為男朋友同呀麗都要返學補數學...
so,我就一早去搵男朋友仔law~
之後我地一齊去左呀麗屋企玩......點知~
佢兩個~竟然話唔返wor~
咁好la...我地咪係到玩下咁law(
)
之後...我地玩到3點幾...哎呀!唔記得約左呀雞(死左)
咁我地就趕頭趕命咁走la...///係呢個時候~呀麗呀媽返喇!
我地好快就收埋左龍...之後仲好搞笑咁運左佢走喇!!!
之後我地就跑去搵呀雞la//
點知....一見到呀雞....唉!又黑面..又唔出聲law..
我地係咁氹返佢(勁慘)....不過佢.....唉!算la~~~都慣左喇!
我地去左旺角...咁去得旺角...就梗係返cs la!
好快好快就過左呢d咁難受既時間

我地同平時一樣~去KFC左搵amy....哇!食到好飽呀!
之後我地又返返去葵芳傾計...(呀雞唔去)
後來~我地知道肥仔要出去!呀媽又未返~
就做左個好大膽既行為-----去我屋企!
我地開頭超驚!!要睇住個閉路電視....
之後肥仔又話呀媽隻眼唔舒服....睇緊醫生!
我地就放心玩law~
但係..三萬出現.......................呀媽返....(痾拔甩)

就係咁.....我要搬出去>>>>>>>>>>
比人打~好痛!!
 |