12月24號係平安夜.....
平安夜應該係陪男朋友架~但係我唔出得去
所以只可以同男朋友仔係屋企傾電話!
今日.我發現本人既辦事能力都好高!
我一日內~就織好一條頸巾lu...
好野!!!聽日可以送比男朋友!
唔知佢會唔會鐘意呢?????
呀靖好努力咁織頸巾比男朋友呀!!!!
本人在此感謝以下人仕並向以下人仕致歉
DEAREST龍嘉雋:
好多謝你咁有義氣唔訓覺~4,5點都聽我喊到死!
好多謝你比左咁多意見我!THX
DEAREST美人:
好多謝你比左咁多意見我~
DEAREST呀麗:
對唔住呀!SORRY!借左你男朋友用!
DEAREST周妙珊:
SORRY X2000000000000000000000000000
我都唔想咁做架!SORRY....................