loveland~愛的聖地....by呀靖

2005 年 11 月 26 日  星期六   晴天


大忙人∼呀靖&呀雞 愉快 分類: 未分類

今朝早起身...我冇錢食早嚏?lt;/font>

so我就冇出到去喇!

周妙一早就打電話黎lu>>>>吤繨嗃好悶∼

咁既然係咁..//我即使係幾眼訓..都照同妎氶]我係咪好好呢?)

之後我好忙咁去左返學∼都幾攰架!

不過冇所謂la...有得見下呇a...都好開心∼

但係周妙,呀麗同呀邱又要去維園.....咁悶都冇法架!

之後我同呀雞又要去cs////

但係咁都要食野既...咁我地就同龍佢地食law..

都幾好食!!!

4點到la...我地就到左旺角...>

上完堂之後我地就一齊去左朗豪坊食野!食味千

好好食..仲好開心天∼哈!哈!(我唔鐘意爭人野)

之後∼我地就行左一陣...好快就要返去lu

不過我地搭地鐵個陣都好開心..因為我地係地鐵個到玩

超級好笑wor∼

最後....>周妙就送我返去///

咁妐雂f乾..我又想行下...咁我地咪去左新都會law

行下行下我地就撞到美人佢地喇..哈哈∼幾好!

 

to周妙:

唔知你睇完封信之後∼你會點睇我呢?

你...會退後嗎?會唔會呀∼?




2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


開心?唔開心...咁係開心點唔開心呢? 分類: 未分類

今日∼都唔知係開心丫........定係唔開心好...

老實講..........尋晚喊到咁夜∼

一朝早真係唔想起身呀>.<不過我都係5點9到起左身

但係我實在係好好好好攰∼所以我就同周妙講我想訓多一陣

咁佢就叫我訓耐D.....最後我就訓左15分鐘La

之後我就打返比佢....佢話著好3打比我~

咁好LA..我就等佢電話...>>>>>

點知等左勁耐佢都冇打返黎wOR~咁我以為佢唔知做咩la

咁我咪打比佢lAW...點知佢話佢係到搵緊銀包~

仲話搵唔到唔返學wOR...丫!我真係想打死佢ar~

最後~佢搵返...咁佢就出左黎LU

因為趕時間...>>>>我地冇BUY早餐..返到學校先BUY~

我冇食到野呀! ONLY飲左一包朱奶...>.<

死人周妙丫~同我爭比錢...<<<<明知我唔鐘意爭人野~(打死你呀...講下者)

之後D堂都冇咩....不過知道左商業科TEST我有30分...仲要係40分滿分..~

哈哈...開心死我呀!!!!

到左第2個小息 ////// 我唔知點解嬲左佢(點解嬲呢真係唔記得喇!)

之後我見到美人佢地...我咪走左過去玩下LAW

不過佢就無端端嬲左我~話我突登走去美人個邊WOR

丫!真係野蠻過我呀~之後我咪好嬲LAW

佢梗係要黎氹返我LA~哈哈~!好開心呀

今日放左學之後又要去ART ROOM做埋D ART..><

都幾開心....不過差唔多走個陣..比M HO捉左我去傾計~搞到我喊哂咁~

搞到咁夜.....終於都可以返屋企喇!

我同周妙就去左傾計呀坐個D LA~今日我都好開心呀~

不過見唔到耶穌LAW~哈哈!

之後我呀媽突然之間打返黎叫我去BUY野!

我叫周妙同我一齊去...好開心呀!哈!哈!

行下行下~佢話好肚餓...SO同佢去左M記食野>>>>>>>

可以同佢同一齊係好呀~!

返到黎SEE到呀朗同呀RAY呇a...咁傾左幾句LA~

今日...同吤u係傾左一陣電話者...>.<

囮r媽要用電話呀...........



« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 115 | »


暱稱: 呀靖
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2007-03-12
考試中
又有機會了
Yo MAN
又哭又笑
» 日誌分類
全部 (230)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
angelababy
Debby!!淇
janiceMan
ka_bo~嘉寶
Lions College-->討...
Mandy>.<
YauMAN~邱
∼曉婷∼
祖兒~joey
假高佬>>諾
琅~long
陳_軒軒~hin
傻a米
» 日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 61
今日人氣: 15
累積人氣: 5216
» 站內搜索
RSS Feed