今日∼都唔知係開心丫........定係唔開心好...
老實講..........尋晚喊到咁夜∼
一朝早真係唔想起身呀>.<不過我都係5點9到起左身
但係我實在係好好好好攰∼所以我就同周妙講我想訓多一陣
咁佢就叫我訓耐D.....最後我就訓左15分鐘La
之後我就打返比佢....佢話著好3打比我~
咁好LA..我就等佢電話...>>>>>
點知等左勁耐佢都冇打返黎wOR~咁我以為佢唔知做咩la
咁我咪打比佢lAW...點知佢話佢係到搵緊銀包~
仲話搵唔到唔返學wOR...丫!我真係想打死佢ar~
最後~佢搵返...咁佢就出左黎LU
因為趕時間...>>>>我地冇BUY早餐..返到學校先BUY~
我冇食到野呀! ONLY飲左一包朱奶...>.<
死人周妙丫~同我爭比錢...<<<<明知我唔鐘意爭人野~(打死你呀...講下者)
之後D堂都冇咩....不過知道左商業科TEST我有30分...仲要係40分滿分..~
哈哈...開心死我呀!!!!
到左第2個小息 ////// 我唔知點解嬲左佢(點解嬲呢真係唔記得喇!)
之後我見到美人佢地...我咪走左過去玩下LAW
不過佢就無端端嬲左我~話我突登走去美人個邊WOR
丫!真係野蠻過我呀~之後我咪好嬲LAW
佢梗係要黎氹返我LA~哈哈~!好開心呀
今日放左學之後又要去ART ROOM做埋D ART..><
都幾開心....不過差唔多走個陣..比M HO捉左我去傾計~搞到我喊哂咁~
搞到咁夜.....終於都可以返屋企喇!
我同周妙就去左傾計呀坐個D LA~今日我都好開心呀~
不過見唔到耶穌LAW~哈哈!
之後我呀媽突然之間打返黎叫我去BUY野!
我叫周妙同我一齊去...好開心呀!哈!哈!
行下行下~佢話好肚餓...SO同佢去左M記食野>>>>>>>
可以同佢同一齊係好呀~!
返到黎SEE到呀朗同呀RAY呇a...咁傾左幾句LA~
今日...同吤u係傾左一陣電話者...>.<
囮r媽要用電話呀........... |