今日一早~我同周妙la呀麗la仲有龍頭一齊去睇戲!
我地去睇呢個什麼<天生一對>!
開頭~係我同周妙去先~
去到個陣>>>佢都未開門~!
之後我地等等下//呀麗就黎喇(遲到=.=')
唔緊啦!之後佢終於都開左門喇!
咁我地就去buy左飛先law...
因為龍頭個死仔仲未到呀>.<
我地見佢未到.....我地就去左碟鋪睇下有咩碟咁law
之後呀周妙佢就buy左隻叫<藍宇>既機佬碟!
跟住呀龍頭就黎喇!
之後我地就去左維園食早餐(^^)
食下傾下~咁又夠鍾喇!
睇完戲...我地各散東西...
我就去周妙到...呀麗就去龍頭到~
去到周妙到~我地就<藍宇>....好

之後~我就同左呀雞返c.s....
放左學~周妙接我!.////
我地2個就凡左kfc食野!食到好飽呀!
我地仲撞到bobo同candy天!
今日都幾開心呀~ |